Βίγκαν Στραπατσάδα





Υλικά για δύο άτομα

2-3 ντομάτες γινωμένες
3 πιπεριές πράσινες και κόκκινες γλυκιές
1 συσκευασία τόφου* των 300 γραμμαρίων
1/3 της κούπας ελαιόλαδο
1 κ.τ.σ. διατροφική μαγιά
ρίγανη-αλάτι-πιπέρι
λίγο κουρκουμά για το χρώμα

Ψιλοκόβουμε πρώτα τις ντομάτες ή τις τρίβουμε στον τρίφτη. Ψιλοκόβουμε και τις πιπεριές. Ρίχνουμε το λάδι μας μέσα σε ένα βαθύ τηγάνι και το ζεσταίνουμε. Παράλληλα, στραγγίζουμε το τόφου (το πιέζουμε καλά με τα χέρια μας να φύγει το νερό του) και το αφήνουμε στην άκρη. Μόλις ζεσταθεί το λάδι ρίχνουμε μέσα τις πιπεριές και τις ντομάτες, αλατοπιπερώνουμε και σωτάρουμε για 2-3 λεπτά να σωθούν τα πολλά νερά της ντομάτας. Έπειτα κόβουμε το τόφου σε κομμάτια και το τρίβουμε και το σπάμε με τα χέρια μας όπως θα κάναμε με τη φέτα στην μη-βίγκαν εκδοχή. Το προσθέτουμε στο τηγάνι ανακατεύουμε καλά συνεχώς, προσθέτουμε ρίγανη, κουρκουμά και διατροφική μαγιά και συνεχίζουμε να ανακατεύουμε μέχρι να σωθεί το νερό. Έτοιμο για φάγωμα!

*το τόφου το βρίσκετε σε όλα τα βιολογικά καταστήματα της χώρας. 

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Το έκανα και μου άρεσε! Δεν είμαι βίγκαν αλλά νηστευω και ανακάλυψα τις συνταγές σας που μου άνοιξαν νέο πεδίο δράσης στην κουζίνα!!!!! Συγχαρητήρια!!! Θέλω όμως να ρωτήσω αν η συγκεκριμένη συνταγή είναι εξίσου νόστιμη και κρύα? Τρώγεται την επόμενη μέρα?
Ευχαριστώ.

Unknown είπε...

Το έκανα και μου άρεσε! Δεν είμαι βίγκαν αλλά νηστευω και ανακάλυψα τις συνταγές σας που μου άνοιξαν νέο πεδίο δράσης στην κουζίνα!!!!! Συγχαρητήρια!!! Θέλω όμως να ρωτήσω αν η συγκεκριμένη συνταγή είναι εξίσου νόστιμη και κρύα? Τρώγεται την επόμενη μέρα?
Ευχαριστώ.

foxy vegan είπε...

Καλημέρα Ζωή, προσωπικά μου άρεσε και κρύα δεν είχαμε πρόβλημα, ήταν εξίσου νόστιμη. :)

Οι συνταγές που αγαπήσατε